|
|||||||||||||
|
Chris Harris tester "billig" BMW mot dyr Audi. Blir det noe understyring her, tro? :-) https://www.youtube.com/watch?v=2xwecTp91-o ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
n00b. http://www.youtube.com/watch?v=2xwecTp91-o '11 Citroën DS3 '96 Fiat Barchetta |
|||||||||||||
|
Jøss, en Audi som understyrer? Kem hadde trudd det, er jo standard feature på Audi det..... BMW`en gruser Audi`en på alle områder, ikkje veldig overraskende kanskje. ![]() - 2000 R34 Skyline GT-R V-Spec (Solgt) - 1998 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1995 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1989 Z32 300ZX TwinTurbo - 2003 Yamaha R1 SE - 2005 E61 530DAT Only suckers drive N/A! |
||||||||||||
|
Nja, bortsett fra rundetid, da... ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
Blei det notert rundetider? - 2000 R34 Skyline GT-R V-Spec (Solgt) - 1998 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1995 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1989 Z32 300ZX TwinTurbo - 2003 Yamaha R1 SE - 2005 E61 530DAT Only suckers drive N/A! |
||||||||||||
|
Ja, Audien var hårfint foran. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
Trodde rundetidene var alfa omega. "Har gammal dame og putter kroner til overs i Audan hver eneste måned" |
|||||||||||||
Poenget hans var vel at han ikke brydde seg om det, fordi han irriterte seg grønn over understyringen, pluss BMWen var 10k pund billigere. |
|||||||||||||
|
Greit at Audien er fortung, man hadde det ikke gått å få balansere den litt ved å velge mykere krengestag foran, og stivere bak? Jeg mener rundetider betyr nokså lite. Kjøreglede har med helt andre ting å gjøre. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
Tror du ikke Audi har prøvd dette i løpet av de 30årene de har skubbet på fronten? ;-) 1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf. |
||||||||||||
|
Kanskje Audi tror kundene deres helst vil ha det slik? De hadde vel ikke kjøpt slike biler hvis ikke? ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
De regner det vel som "sikrere" med litt understeer. |
|||||||||||||
|
Jeg kjenner en Audi-eier, og han påstår at han LIKER understyring. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
Ifølge Audi eigere flest er understyring selve lykken, og artigeste som finnes i ein bil. Rundetider er vel ikkje alfa omega i seg sjølv, men når ein gitt bil har; Raskast akselerasjon 0-100, 0-160, 400meter, blandt dei raskaste ronde tidene på samtlige banar, har ein pris som er halvparten eller mindre enn de aller fleste konkurentane det er naturlig å sammenligne seg med, har 4 seter og størst bagasjerom, og i tilleg blir omtalt som "a fan-bleeding-tastic drive", "one of the best cars I`ve ever driven", "they haven`t built a new car, they`ve built a new yard stick" osv. Det er forskjell på att ein bil konne vært meir "rewarding" å kjøre hardt på bane, og på ein bil som understyre som ein gammal Opel Vectra... - 2000 R34 Skyline GT-R V-Spec (Solgt) - 1998 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1995 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1989 Z32 300ZX TwinTurbo - 2003 Yamaha R1 SE - 2005 E61 530DAT Only suckers drive N/A! |
||||||||||||
det virket i alle fall som VAGen hadde fått mer fres i 2.5 liter 5er enn Bmw 3 liter 6er.. må en ha familiebil er RS3 en god konkurrent.. ellers ikke... Richard |
|||||||||||||
|
Må en ha familiebil, blir vel ein styla Golf med turbo, litt liten? ![]() - 2000 R34 Skyline GT-R V-Spec (Solgt) - 1998 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1995 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1989 Z32 300ZX TwinTurbo - 2003 Yamaha R1 SE - 2005 E61 530DAT Only suckers drive N/A! |
||||||||||||
|
Rwd e sjef. --Time vill sjåvv-- (Oo=V=oO) |
||||||||||||
|
Her e faktisk ein Audi som ikkje ser heilt ræva ut; http://www.youtube.com/watch?v=SfQ315JoiF0&feature=fvwp&NR=1 Spørsmålet er jo; understyrer denna og lika jævligt som alt aent Audi lage? ![]() - 2000 R34 Skyline GT-R V-Spec (Solgt) - 1998 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1995 R33 Skyline GT-R V-Spec - 1989 Z32 300ZX TwinTurbo - 2003 Yamaha R1 SE - 2005 E61 530DAT Only suckers drive N/A! |
||||||||||||
Jeg tror jeg nok hadde valgt kebab bilen framfor Audien som banebil også. Understyring er ikke gøy. Lyden i 1eren var rå. Eneste som skuffer er at den har 1 hjuldrift. Turbo 5 sound addict 10' Ford Focus RS 14' Mazda CX-5 AWD |
|||||||||||||
|
Fin lyd i Audien også, synes jeg. Og den har 1.5-hjulsdriftt. Bilen bruker bremsene til å holde igjen hjulet som spinner. Det fungerer veldig bra for å kjøre fort, men ikke like bra for drifting. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
Fin lyd i både gammel og ny Audi femmer ja. Også VR6en til vag har fin lyd. --Time vill sjåvv-- (Oo=V=oO) |
||||||||||||
|
Hadde eg handlet 135i, hadde en 1M diff stått på bestillingslista. Vi skal alle bli gamle, men å bli voksen er frivillig!! |
||||||||||||
|
Men vet du at den passer på, da? Er jo ikke samme generasjon bil. Kanskje like greit å bare kjøpe 1M i utgangspunktet... ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
Eventuelt en quaife diff. --Time vill sjåvv-- (Oo=V=oO) |
||||||||||||
|
Jepp. Vi skal alle bli gamle, men å bli voksen er frivillig!! |
||||||||||||
Den desidert mest understyrte bilen jeg noensinne har hatt er BMW 320i E36..... |
|||||||||||||
|
Ja, jeg synes også E36 er nokså understyrte originalt. Heldigvis har den de grunnleggende forutsetningene (vektfordeling) i orden, så det er lett å justere den inn til å bli riktig balansert. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
http://www.dinside.no/motor/hysterisk-morsom/71949358 er dette toyotas nye bimmers M1 konkurent.. http://dbstatic.no/71954866.jpg?imageId=71954866&x=13.882063882064&y=14.27988909427&cropw=78.746928746929&croph=69.13123844732&width=641&height=374 Richard |
|||||||||||||
|