|
|||||||||||||
Vi er en gjeng på jobb som har tatt eksamener som privatister og som nå skal opp til fagprøve på opplæringskontoret. Noen som har tips? Er ikke så redd for det fysiske, men all dokumentasjon skremmer meg noe ![]() |
|||||||||||||
|
Så vanskelig kan det vel ikke være å bestå? Har møtt en del automatikere som ikke er skarpeste knivene i skuffen, akkurat, og de må jo ha klart det. De flinke får jo meget bestått, eller hva det nå heter. Jeg er forresten også en av dere som har tatt automatiker-eksamen som privatist, men ikke tatt fagprøven. Lykke til! ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
Typisk ingeniør kommentar til en fagprøve ![]() |
|||||||||||||
Nå er min erfaring fra industrimekanikerfaget, men kravet til dokumentasjon er kanskje ikke så forskjellig. -Les godt hva som står i oppgaven. Det skal være godt beskrevet hva dokumentasjonen skal inneholde, så prøv å følg oppsettet du sannsynligvis får. -Heller tabeller, lister og punktvis innhold enn en lang sammenhengende tekst. -Glem for all del ikke HMS. Risikovurdering, tillatelser, datablad, verneregler og verneutstyr, etc. Følg kravet i bedriften og husk å ta vare på besøket (nemnden). -Bilder kan fortelle mer enn tusen ord.. -Skriv som at nemnden er kunden din. Hva vil kunden vite om jobben du har gjort? -Tilstandsrapport etter utført jobb? -Vær ærlig. Ta med eventuelle feil/endringer, og en løsning. Spesielt de nemnden vet om ;-) Så har du iallefall noen tips, og lykke til! BMW 220d xDrive Active Tourer Countryman Cooper S Boble |
|||||||||||||
Meget godt bestått ![]() |
|||||||||||||
|
Gratulerer! Regner med at mestringsfølelsen er på topp for tiden? :-) Livet er for kjedelig til å kjøre korte biler. |
||||||||||||
|