|
|||||||||||||
BmW raseri pris.. eller banner jeg kirka igjen.. uansett, jeg har en i3 til salgs prissatt til T4E prisleie og derfor i kategorien løp og kjøp. Bilen er grei og har fulgt service og de.. den ble kjøpt for 3 mnd og 3000 km siden for 230 000 som da var et godt kjøp.. nå 199 000,- bortsett fra at det finnes merker etter steinsprut og en et merke i lakken etter en som har parkert ved siden (ingen bulker) så er det plug & play bil. http://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=142717157 ![]() Richard |
|||||||||||||
Solgt, lite kommentater til bimmers elendige verdifall.. 😂😂😂 Richard |
|||||||||||||
|
Hvis målet med bileierskapet er lavt verdifall, er det nok smart å satse på en litt lenger tidshorisont. For eksempel å kjøpe en 1 år gammel bil, og ha den i 10-15 år. Hele bilmarkedet i Norge er vel litt ustabilt for tiden, siden folk flest er på vei over på elbil, og elbilene har rask utviklingstakt. En 5 år gammel elbil er fort litt utdatert i forhold til nybiler. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
tja, men tesla holder seg best i pris, bedre enn alle fossilbiler og nyere fossilbiller faller mer i pris enn nyere elbiler.. jeg ble nok et offer fordi tesla pøset ut 5000+ model 3 i mars... og konkurrere ut i3 fullstendig som forventet, men hadde ikke regne med at brukte i3-biler til halv pris av model 3 skulle bli så rammet.. i desember var det 700 i3 for salg mars 800 april 900.. og i3 salget vil nok nå nye lavmål også på nybil siden uten en kraftig justering av bimmer-prisen.. bmw kaller det for supertilbud selvfølgelig... ![]() ![]() ![]() Richard |
|||||||||||||
|
i3 begynner jo å bli en nokså gammel bil, selv om batteriet er oppgradert. ::: Det enkleste er ofte det beste ::: |
||||||||||||
|
@Richard: Du tar ikke feil av T4E og fansiden til en eller annen ballklubb? Det er først og fremst innen idretten at man hengir seg helt og fullstendig til ett lag og følger dem i tykt og tynt. Og forsvarer dem utad uansett hvor mye idioti de begår. I bilverden er det mer vanlig å ha et kunde-leverandør forhold til bilprodusentene. Hvis leverandøren gir deg det du har lyst på så liker du den. I motsatt fall liker du den ikke. I BMWs line-up i dag er det to-tre modeller som frister meg, én av disse er i3. Nå har jeg jo en i3, så hva de er verdt og hva de koster nye bekymrer meg svært lite. Bilen min blir hverken bedre eller verre av hva konkurrentene finner på å sende ut på markedet - så lenge den dekker mine behov er jeg fortsatt fornøyd. Det gjør den og det er jeg. Livet er for kjedelig til å kjøre korte biler. |
||||||||||||
Hvis jeg tror på Finn.no annonser så har Fossilbilen min steget mer enn 10% i pris de siste 2,5 årene. ![]() Turbo 5 sound addict 10' Ford Focus RS 14' Mazda CX-5 AWD |
|||||||||||||
|
Holder nye Teslaer seg like godt i pris som de som ble kjøpt for 30% lavere dollarpris? Hvordan har det gått med prisene for halvgamle S-er nå når 3 kom? |
||||||||||||
|